top of page

דוגמא אישית - זה קשה

מאיה, אני, סקי ודוגמא אישית ברוב היום אני בתפקיד ה"יועצת", בעיקר לאחרים. בחלק מהזמן אני בדיאלוג עם עצמי...6 ימים עם מאיה איפשרו לי לנפח לעצמי את המוח בדיאלוגים פנימיים אינסופיים.... במפגש היום יומי שלי עם עולם הניהול הסוגיה הראשונה שעולה היא דוגמא אישית וחשיבותה באקו סיסטם שבו אנו נמצאים... הימים עם מאיה הפגישו אותי עם אינספור הזדמנויות לתרגל אותה...הבנתי שנדרשת מודעת עצמית גבוהה מאוד כדי לקחת אויר ולשמור על סבלנות כשנדחפים בתור לקחת אויר ולנהל את הכעס כשהבנתי שיצאתי פראיירית לנהל את הרגשות וההתנהגויות כשהכבישים חשוכים, רטובים ומתעגלים לרוב לנהל את הפאניקה כשמאיה על המדרון התלול אחרי כמה שעות עם מדריך, ולי אין אפשרות לשמור עליה...ולמרות החששות הרבים להגיד לה כמה שאני סומכת עליה ליצור קשרים ולפתח שיחות חולין עם אנשים במלון, כי נטוורקינג זה הכי חשוב להרים את המחלקיים שלה, ושלי ואת כל הציוד הנלווה כשהיא חוטפת את הג׳ננה והולכת לדאוג לה מכל הלב כשהיא נופלת, למרות שכל כך מסורבל לדאוג עם ציוד סקי ובלילה לפני השינה לחבק אותה ולהגיד לה את כל הדברים הטובים שראיתי בה היום, את הפלא שהיא.

ואז כשצריך לקום מוקדם לטיסה היא מתעוררת כל שעה עגולה בעצמה ובודקת את השעה וכשעומדים בתור אינסופי היא מחייכת וסבלנית וכשאני מתעצבנת היא מחבקת ומחייכת ובסוף היום היא מסתכלת עלי בעיניים החכמות שלה ואומרת לי כמה שהיא אוהבת....אותי

0


bottom of page